Jak si vytvořit vlastní profesionální vizitky?

firemní tiskoviny

Vizitka patří mezi nezbytnou výbavu prakticky každého obchodníka. Ať už pracujete jako obchodní zástupce či manažer ve společnosti, zajisté přijdete do kontaktu s celou řadou potencionálních obchodních partnerů, dodavatelů služeb nebo zákazníků. Jestliže chcete vystupovat seriózně a budit profesionální dojem, vyplatí se mít vždy připravenou vizitku s vašimi kontakty. Vizitka je totiž klíčová pro předání kontaktu a rozhodně působí lépe, než když vytáhnete kus papíru, na který načmáráte číslice s kontaktem na vás. Navíc kvalitní vizitka s moderním designem může být vkusným doplňkem vaší výbavy.

Vytvořte si vlastní design tiskovin

Tisk firemní tiskovina může probíhat různě. Máte-li po ruce šikovného grafika a kreativce, jež vám připraví design, stačí ho jednoduše nahrát do připraveného online programu a vygenerovat výsledný vizuál vizitek. Jestliže grafické centrum nemáte a nechcete zbytečně utrácet za externí výpomoc či kreativní agenturu a víte, že to hravě zvládnete sami, pak stačí využít předdefinované šablony, z nichž si vybere skutečně každý. Ať už máte raději jednoduchý styl bez zbytečných ornamentů, obrázků a detailů či snad propracovaný design v luxusní kvalitě. Samozřejmě si všechny vaše firemní tiskoviny zaslouží brand, tedy označení logem, vaším mottem či firemním heslem. Okamžitě tak i obyčejný papír získá na hodnotě!

Jaké tiskoviny si připravit?

Byť se dnes většina firem snaží jít zelenou cestou a využívat online média, občas se tisku nevyhneme a pracujeme i s papírovou formou dokumentů či propagačních materiálů. Zvláště pak letáky, hlavičkové papíry a obálky jsou v mnoha firmách jasnou volbou pro zasílání informací obchodním partnerům. Můžete být ale mnohem kreativnější a vyrobit si poznámkové bloky nebo zápisníky s logem. Takové tiskoviny se skvěle hodí rovněž jako reklamní předmět a poděkování za spolupráci a plní funkci určité reklamy během celého roku. Vsadíte-li navíc na neotřelý design, chytlavý slogan či vtipný obrázek, můžete si být jisti, že máte propagaci zajištěnou u dalších obchodních partnerů.

Sdílet článek