S magnesiem bude váš život v pohodě

magnesia VitasLife

Zvýšená únava i noční křeče v lýtkách mohou být důsledkem nedostatku hořčíku v těle. Ten je přitom důležitým prvkem, který se podílí na řadě metabolických pochodů v lidské těle a pro správné fungování organismu je nenahraditelný. Velmi často se však stává, že v potravě nám potřebné množství hořčíku neustále chybí. Proto je tak důležité ho dodávat i potravinovými doplňky.

Kde všude najdete hořčík

Bez zvýšené míry hořčíku se většinou neobejdou diabetici nebo sportovci a také ti, co jsou vystaveni stresu. Přirozeným zdrojem hořčíku jsou banány, mandle nebo ořechy, doplňovat ho lze i konzumací tmavé listové zeleniny, obilí a celozrnného pečiva. Kupodivu se hořčík najde i v hořké čokoládě. Někdy je však třeba hořčík dodávat i jinak než běžnou stravou, která k pokrytí denní dávky nestačí.

Na únavu je vhodné užívat magnesium

Abyste zahnali únavu a cítili se po psychické stránce lépe, je dobré sáhnout po osvědčeném přípravku magnesium VitasLife. Je vhodný pro všechny věkové kategorie a jeho nespornou výhodou je, že neobsahuje žádné škodlivé látky. Posiluje nervový systém a vede k lepšímu soustředění, které jistě ocení i studenti. Výsledkem jeho užívání je psychická pohoda i větší odolnost vůči stresu.

Rychlá účinnost bez vedlejších negativních účinků

Jedna kapsle magnesia VitasLife dodá lidskému organismu až 700 mg magnesia bislycinát. Tato optimální dávka v efektivně vstřebatelné formě nabízí rychlou účinnost přípravku bez vedlejších negativních účinků na trávicí soustavu, jako jsou například zažívací obtíže. Magnesium VitasLife si mohou dovolit užívat i vegani, protože přípravek je 100% veganský. Prodává se ve formě kapsle a nikoliv tablety, proto není potřeba při jeho výrobě používat pojiva. Kapsle nabízejí prémiovou kvalitu a čisté složení přípravku bez aditiv. Díky jejich pravidelnému užívání během krátké doby můžete být po psychické stránce ve větší pohodě, získáte více energie a rodinné i pracovní starosti budete lépe zvládat díky vyšší odolnosti vůči stresu.

Sdílet článek