CRM systém: Pomocník každé firmy či obchodníka

CRM systém

Za úspěchem každé firmy stojí nezřídka její marketingové oddělení, které však ke své činnosti potřebuje mít ty správné prostředky. Jedním z nich je také dokonalý systém, který eviduje veškeré informace o odběratelích. Mít dokonalý přehled o všem je základním pravidlem pro kvalitní péči o zákazníky.

Komplexní informační systém pro firmy

Informační systém CRM nabízí to, co firma ke své komunikaci se zákazníkem potřebuje. Vlastně toho nabízí daleko více – analýzu a statistiku, dynamická i statická data, obchod, marketing, management či zisk a náklady. Přitom je možné si vybrat z nabízených modelů, informačního systému CRM, jež se liší i cenou, právě ten, jenž vyhovuje konkrétním potřebám firmy.

Demo verze je k dispozici zdarma

Ještě před tím, než se firma rozhodne pro konkrétní model CRM systému, může využít výhodnou nabídku demo verze zdarma, jež je omezena pouze počtem kontaktů. Sama firma si tak může systém vyzkoušet nanečisto a vyhodnotit, jestli bude pro ni vhodný a v jakém rozsahu. Kontaktní formulář pro objednání demo verze je k dispozici na webových stránkách SystemCRM.cz. Stačí vyplnit údaje označené hvězdičkou a formulář odeslat. Vyzkoušet si zde můžete i ERP systém.

ERP systém

Pro každého něco

CRM umí nabídnout jednoduché a levné řešení pro evidenci hovorů v call centru, stejně jako evidovat obchodní kontakty ve firmě, eliminovat nezaplacené pohledávky a podobně. Klienty CRM systému jsou firmy nejrůznějšího zaměření, od obchodních až po ty gastronomické. Každá si v něm našla to své, co jí ulehčilo práci a organizaci.

Systém CRM shromažďuje data, jež mají pro firmu velkou cenu:

  • informace o zákaznících, spolupracovnících a zaměstnancích,
  • historii poptávek, objednávek i obchodů,
  • informace o komunikaci mezi zákazníkem a firmou,
  • informace o plánování obchodů,
  • data o spokojenosti zákazníka.

Sdílet článek